29 listopada 2011

OZDOBY ŚWIĄTECZNE - CHOINKA


Wykonanie tej ozdoby jest proste i zajmuje około godziny. Najlepsze jest to, że można wykorzystać to, co ma się pod ręką. Z domu trzeba wyjść tylko po patyczki. Ja swoje nazbierałam już we wrześniu, ale kompletnie nie miałam pomysłu co z nimi zrobić. Nazbierałam trochę z przekory, gdy zobaczyłam, że na Allegro ludzie takie patyczki sprzedają (!) i to wcale nie za grosze.

Ale do rzeczy. Potrzebujecie:

  • patyczków
  • pokrywki od pudełka na buty
  • jakiejś ozdobnej kartki na tło
  • elementów, którymi ozdobicie choinkę (u mnie ptaszki i gwiazdki z kory)
  • gwiazdki na czubek choinki i 'pieńka' na spód (ja swoją zrobiłam z nitki, a pieniek z kory)
  • narzędzi: sekatora lub noża do przycięcia patyczków (chyba, że dacie radę je połamać), bezbarwnego silikonu lub gęstego kleju do drewna, kleju szkolnego, nożyczek



Najpierw ułożyłam sobie na stole jak mniej więcej ma to wyglądać. Zastanawiałam się, które tło będzie najlepsze. Najbardziej pasowałoby mi białe z błyszczącą aplikacją. Niestety nic takiego nie mam w domu, a nie chciałam czekać do jutra, zanim zapał mnie opuści :)


W końcu padło na papierową torebkę na zakupy (jakby kto pytał to z Home&You :) ). 'Tło' przykleiłam zwykłym klejem do pokrywki od pudełka na buty, a potem całą resztę silikonem i już. :)



3 komentarze:

  1. Notka koniecznie powinna mieć podtytuł "jak zrobić coś z niczego?". Świetnie to wygląda, gratuluję pomysłu i dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbigniewie, BiteDelite, dziękuję, cieszę się, że Wam się podoba :) Własnoręcznie wykonane ozdoby, nawet jeśli nie są doskonałe, sprawiają, że święta są jeszcze bardziej przytulne :)

    OdpowiedzUsuń