12 listopada 2011

MUFFINKI JESIENNE


LinkPachnące cynamonem, z jabłkami i żurawiną skojarzyły mi się z obecną porą roku. Wyszło mi 12 sztuk. Ciasto niestety opadło przy studzeniu, ale przyznaję, że nie odmierzałam składników, więc moja wina!

SKŁADNIKI

SUCHE:

  • SZKLANKA MĄKI PSZENNEJ
  • PÓŁ SZKLANKI OTRĘBÓW
  • 125 g CUKRU TRZCINOWEGO
  • 2 ŁYŻECZKI PROSZKU DO PIECZENIA
  • 2 ŁYŻECZKI CYNAMONU
  • GARŚĆ SUSZONEJ ŻURAWINY

MOKRE:

  • 60 ml JOGURTU NATURALNEGO
  • 100 ml MIODU PŁYNNEGO
  • 125 ml OLEJU
  • 2 JAJKA
  • 2 JABŁKA, POKROJONE W KOSTKĘ

JAK?

1. W jednej misce mieszamy składniki suche, w drugiej mokre. Następnie mokre z suchymi.
2. Nakładać do papilotek, posypać po wierzchu brązowym cukrem, ozdobić żurawiną, piec ok. 25 minut w 180-200 stopniach.

Przepis dostałam od Justynki :)

1 komentarz:

  1. To ja tu po konkretne wskazówki powinnam zainteresowanych odsyłać:) J.

    OdpowiedzUsuń