04 września 2008

Z ŻARU



padało, ale okazało się, że w kominku bez większego zachodu też można:) w chleb włożyłam dwa sery, oliwki i sos czosnkowo-ziołowy własnej roboty - wszystko w folię, zawsze matową stroną na wierzchu i pod żar



przyprawione ziemniaki też się tak upieką i będą dobre z masełkiem albo na przykład z sałatką grecką...



Na grill ziemniaki młodziaki wcześniej podgotowałam. Potem połówki posmarowałam oliwą, na to położyłam plasterki czosnku, fetę, bazylię i oliwkę jak wisienkę na torcie.



Rybę przygotowałam pół dnia wcześniej. Z jednej strony natarłam mieszanką ziół i miodem, z drugiej oliwą z czosnkiem i cytryną, piekłam w folii.



Sakiewki to młode ziemniaki, pieczarki, cebula i oliwa miodowo-czosnkowo-chilli.



Jabłka pozbawiłam nasion, w ich miejsce włożyłam miód, posypałam cynamonem, w miąższ wetknęłam goździki, całość podlałam winem i piekłam w zamkniętej łódce z folii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz