04 września 2008

KHINKALI NA PEWNO WEGE




Te gruzińskie pierogi w kształcie główki czosnku w oryginale nadziewane są mielonym mięsem wołowym i wieprzowym. Nie tym razem.


SKŁADNIKI


  • CIASTO: MĄKA, WODA, SÓL, CUKIER
  • TRUSKAWKI
  • WANILIOWY PUDDING SOJOWY / ŚMIETANA

JAK?

1. Do szklanki mąki białej dodałam 2 łyżki mąki razowej, lekko osoliłam, lekko posłodziłam, zamieszałam i stopniowo dodając przegotowaną wodę zagniotłam ciasto.
2. Rozwałkowałam, wycięłam koła, na jedno przypada jedna truskawka.



3. Zawijam tak jakbym chwytała za rogi chusteczkę, im więcej razy uda się złapać tym lepiej:

darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków darmowy hosting obrazków

4. Wrzucam do minimalnie osolonego wrzątku na 8-10 minut. Po odcedzeniu polewam puddingiem zmieszanym ze świeżymi truskawkami. Hmmm.....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz