14 września 2012

PIZZA Z ZIELONYM SOSEM


Na pierwszy rzut oka pizza Pascala Brodnickiego wydała mi się nudna, ale wczytałam się w przepis i... zaintrygował mnie zielony podkład z cukinii :)


Pizzę przygotowałam wg przepisu z ulotki. Zajęło mi to godzinę plus jakieś 20-25 minut pieczenia. Od siebie dodałam tylko kilka pasków czerwonej papryki, poza tym przepis bez zmian. Zdecydowałam się na pizzę prostokątną, a nie okrągłą. Z tą ilością ciasta i pozostałych składników spokojnie starczyło mi na całą blachę.

Moje wrażenia? Przede wszystkim pizza wygląda bardzo apetycznie (szczególnie jeśli dodamy kolor żółty, np. w postaci pomidora czy papryki). Intensywnie zielony sos widoczny na brzegach jest naprawdę intrygujący :) Fajna odmiana od tradycyjnego sosu i nietypowe wykorzystanie cukinii. W smaku pizza jak to pizza - mi domowa akurat zawsze smakuje. Podsumowując - polecam.

P.S. Jeśli nie macie odpowiedniego blendera do zmielenia cukinii proponuję najpierw ją podsmażyć i zmiksować miękką - niestety kosztem koloru...






1 komentarz: