21 października 2010

PEPER'S

Dawniej w Białymstoku pod adresem Warszawska 30 mieściła się knajpa o wegetariańskim profilu - 'Ananda' - i to były złote czasy tego miejsca. Bardzo podobał mi się ówczesny klimat lokalu, chętnie wpadałam na rewelacyjne naleśniki ze szpinakiem w sosie thousand island z kiełkami, za 7 zł. Potem knajpa zaczęła zmieniać ceny i kierunek i miałam wrażenie, że jest tam coraz gorzej. W końcu nastąpiło to nieokreślone coś, co spowodowało, że pomimo regularnego mijania nie wstąpiłam tam przez parę ładnych lat...

Kilka dni temu sprawdziłam jak miewa się Peper's (bo tak od dłuższego czasu nazywa się restauracja). Poprosiłam o najlepsze danie z karty. Otrzymałam quesadillę. Dodatkowo zamówiłam zupę meksykańską - bo obecnie to restauracja meksykańska w końcu :) Quesadilla mimo swej prostoty (mielony kurczak, duszone pomidory z puszki, cebula, pietruszka) była bardzo smaczna i efektownie podana. Cena mogłaby być trochę niższa, ale warto spróbować (19zł). Przy czym zaznaczam, że wg mojego towarzysza quesadilla z kurczakiem jest znacznie lepsza od quesadilli verde z mięsem czerwonym. Natomiast jeśli chodzi o zupę (6zł) to ona jest tutaj gwiazdą programu - rewelacja! Pyszna, pożywna, bogata w smaku, ładna i z pewnością takiej nie zjecie nigdzie indziej w Białymstoku - z czystym sumieniem i mimo pikania mikrofalówki w tle - polecam.

Równie duży plus należy się obsłudze. Przesympatyczna, uśmiechnięta, kulturalna i kontaktowa pani jest słoneczkiem i prawdziwą przyjemnością tego lokalu. Miło, że ktoś zawiadujący Pepersem zwrócił na to uwagę, bo nic tak nie wpienia głodnego Polaka, jak arogancki i niekompetentny kelner. A więc tu nikogo takiego nie spotkacie.

Nie da się nie zauważyć zmiany również w wystroju. Niby kosmetyka dekoracji, a jaki efekt. Przede wszystkim jest jaśniej! Światło, widzę światło! I - wreszcie! - jak uroczy i przytulny jest to lokal. A kolację możecie zjeść przy otwartym kominku :)

Podsumowując - wrzucam Pepersa na swoją kulinarną trasę, wrócę tam na pewno, a Kuchenna Rewolucja pani Magdy Gessler, której efekty przeszłam się sprawdzić, jest udana i oby utrzymał się ten poziom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz