03 września 2008

O mnie

Blog powstał ponieważ, po prostu, uwielbiam jedzenie i interesuje mnie wszystko co się z nim wiąże. Przez 21 miesięcy prowadziłam go pod szyldem alaska.ownlog.com. Z powodów technicznych we wrześniu 2008 przeniosłam się pod obecny adres. Do grunia 2008 zdjęcia robiłam Prakticą dcz 3.0 (stąd słabej jakości zdjęcia w najstarszych postach), teraz cykam Ixusem 80 is Canona, czyli zwykłym kompaktem.

Sztuka kulinarna. Historia. Kultura. Kolory, zapachy, przemiany, kształty... Krojenie twardych i soczystych warzyw, gniecenie aromatycznego ciasta, wyciskanie soku, rozcieranie przypraw... Czary mary pod wpływem temperatury... Pichcenie sobie cenię. Wciąga i pochłania. Z wzajemnością! Najlepsze jest to, że wariacji na temat starczy na całe długie i szczęśliwe życie. Życie, w które trzeba się wgryźć, więc do dzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz