28 lutego 2014

ZUPA Z OWOCÓW MORZA


Od dawna chciałam zrobić jakąś rybną zupę. Trochę zniechęcały mnie legendy o wielogodzinnym gotowaniu. Wreszcie dostałam łatwy przepis prosto z Hiszpanii, od mojej kochanej Domci :)

Jeśli chodzi o owoce morza to autor przepisu proponuje paczkę małych krewetek i 2 paczki małży (najlepiej z muszlami). Ja zamieniłam to na paczkę (250g) małych krewetek, paczkę (250g) owoców morza i paczkę (400g) mieszanki na zupę z owoców morza z Biedronki (w środku kilka gatunków ryb, małże, duże krewetki...). 

SKŁADNIKI

  • OWOCE MORZA
  • ZIELONA PAPRYKA
  • CEBULA
  • POMIDORY W PUSZCE
  • ŚMIETANA
  • NATKA PIETRUSZKI
  • SÓL, PIEPRZ, CUKIER
  • PRZYPRAWA DO RYB

JAK?

1. W 2 litrach osolonej wody zagotuj owoce morza.
2. W międzyczasie podsmaż pokrojone drobno cebulę i zieloną paprykę. Dodaj pokrojone pomidory. Posłodź odrobinę.
3. Wrzuć warzywa do wywaru z owoców morza. Dopraw do smaku. Gotuj ok. 20 minut.
4. Przed podaniem dodaj odrobinę śmietany i natkę pietruszki.

Zupę można także podać z ryżem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz